Horo-parka. Vahinkolapsi. Vieläpä junassa...

No, lupasin Seittilelulle ikuistaa kauniin tekstiviesti keskustelun tänne, jota kiivasti kävimme (minä, seittis ja bayy)  kun junassa sekoilin väsyneenä matkalla sairaslomalle, kun pääkoppa otti ja hajosi.

Kiitos ja anteeksi.

-Nuorikko

Ja Seittis heittää tähän väliin alkuperäisen kuvan Horosta viuuuuu, koska Naurisko ei sitä oo älynnyt tehdä. Kuva on siis Nuorikon piirtämä, ja tässä vaiheessa Horo oli viel joku stalkkeri, eikä yhtään niin horo. Täysin vitsiksi luotu hahmo, jota vitsinä sitten aloin piirtelemään joka paikkaan ja tässä sitä nyt ollaan.

Ja sit Nuorikko jatkaa

---------------

(valitettavasti lähetetyt on poistettu automaattisesti, niitä ei tarkasti voi laittaa)

[Nuorikko kertoo Bayylle viestissä tehneensä hahmostaan Holokausthista pilaversion Horokausth, kun junassa on tylsää ja puuduttavaa]

[Bayy: 12:37 ] Ahahaa Maija mitä ihmettä sinä sekoat oletpa hassu XD hyvänen aika missä sinä olet senkin horokausth :´D

[Matkalla virolahdelle]

[Bayy: 12:43] Hyvänen aika tarkista ettet ole Venäjällä 8D voiihyvänen aikaa terveisiä Rügigeriltä et varo ettei juna aja ojaan, Katti sanoi derp derp ja Tanja sanoi örni örni örni 8)

[Laitan Horokausthin adoptoitavaksi, kun on niin ruma hyi]

[Bayy: 12: 46] Et kuitenkaan tuota toteuta t. Tanja, Tanja sen haluaisi sitten t. Tanja 8) prööt hienoa t.minäää

[Ihme mustelmia taas ilmestynyt]

[Bayy: 13:53] Kausti kostoksi käyny nakertelemassa sinua t. Tanja XD me oltiin luennoll höhöö video katsottiin mitäään en muista kyllä vaikka oli hyvä idea lD

[En tiedä mitä tässä kohtaa lähetin :D]

[Bayy: 13:57] Hyihyi Maija sinä tuotat tuskaa vaikka et edes ole täällä 8´DD
 

[Tai tässä]

[Bayy: 14:01] Yyhyhyy >.< huudan näitä kommentla ruokalassa aa lD

[Bayy: 14:07] Niin. Vilma arvasi kun luin viestin ääneen että lähettäjä olit sinä :^D mista Tanjalle ilmestyi tavaraa yhyy

[Bayy: 14:09] Kyllä vain kakkahätäkin on humhumhum

[Bayy: 14:14] Hei maija minä olen maiju haisen pierulle prööt prööt prööt olen vammainen hehehe mitä minulla on mustat housut. Hihihi. Ihan varmasti olen maiju olen

[Bayy: 14:15] Eiii se en ollut minää eiii

[Seittilelu: 14:31] Maija minä syön sinun vanukkaasi! Huah huah!

[Bayy: 14:32] Johan äidiksi ryhdyit XD

[Seittilelu: 14:39] Maiju teki ällötysilmeen :--D Hihih. En mä vanukasta nuole, vaan lusikkaa.

 

Ai niin ja kaks kuukautta myöhemmin:

[Seittilelu:] Piirsin Horokaustin ahdistelemassa sergeitä TERETULEMAST TALLINKI hyi vittu taidanpa piirtää lisää.

Ja hän piirsinkin. Hohoohahaha 8D

Seittiksen tekemä.

----

EDIT: aah joo ja olemme tekemässä uutta improa!